090703

Godmorgon bloggen!

vaknade upp av ett väldans ljud.. och när jag gick ut ur mitt rum för och gå ut på balkongen såg jag att det spöregnade och åskade. Hehe men jag tycker det är jätte mysigt med regn så.. tråkigt bara att det inte är soligt ute, jag som hade tänkt och åka in till stan för lite shopping. Men antar att det får göras någon annan dag då det är bättre väder ute.

Jahapp.. så vad ska man göra nu då när man har vaknat så tidigt? jag brukar aldrig vara uppe vid 10-tiden, jo om jag ska jobba eller när jag gick till skolan men nu är jag ju på semester och skolan är helt över för min del.

På tal om skolan.. liksom nu när jag inte går i skolan längre och endast kommer jobba till slutet av agusti månad, hmm vad ska jag göra sen? vad vill jag göra?.. har sökt en massa jobb men inte fått något ja svar ännu, antingen har jag inte haft alla kvalifikationer som man skall ha eller så har jag helt enkelt fått ett nej. Det är inte lätt och vara arbetssökande i detta Sverige numera.. jag får väl bara gå runt och hoppas och söka mer kan jag ej göra.

Nu skulle man haft sådär jätte bra "kontakter" med folk så man fick jobb genom dom ;P

Neeej! nu ska jag lägga mig och kolla på min nya favorit serie.. vill inte avslöja vilken det är dock.
Men vi höres senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0