090709

Hallooo!

Hur är allt med er? hoppas det är bra.. själv är jag grymt seg idag, gjorde inte speciellt mycket igår jag träffade min syster och gick och kollade runt lite i centrum och gick sen och solade solarium (usch, har bränt mig är knall röd på rumpan och helt vit där mina underkläder suttit.. *GREAT*) haha.. nej och sen gick vi bara hem och tog det lugnt ett tag. Blev pizza till middag.. provade en pizza jag aldrig ätit förut, banan. Riktigt god faktiskt!

Efter det träffade jag Lollo och Therese en stund ute i regnet.. satt och pratatde ett bra tag. Satt dock under tak i ett lusthus, väldigt mysigt var det när det regnade och var så mörkt ute. Tack för igårkväll tjejer.. skönt att vi hittat tillbaka till varandra, ni vet vad jag menar.

Och idag åkte min kära syster iväg till England i tio dagar.. måste erkänna att det redan känns lite tomt. Men vad ska man göra jag hade inte kunnat åka även om jag ville. Har man inge jobb i slutet av sommaren, vågar man inte riskera och slösa massa pengar då jag säkert kommer bli pengarberoende ifall inte något dyker upp. Hoppas...

Pratade nyss med favoriten i telefonen.. favoriten har jobbat hela dagen men var nu påväg till Kista centrum med Lollo för och göra något.. tyckte de lät lite som att det var något dom inte berättade för mig. Kanske planerar dom ihop något inför lördagen, då vi ska fira min B-day.. eller så sitter jag bara här och tror för mycket :D

Jag ska iallafall möta upp Lollo och Therese sen här i centrum och äventuellt bege oss in till stan, kanske blir en fika på albertos.. men inte hela natten som sist för vi har mycket och göra nu i helgen!

Imorgon är det grönan som gäller ifall det inte regnar som det har gjort idag.. annars blir det bara lite shopping eller något. Och på lördag blir det ugång, kommer föra på Nivå.. sen inviger vi förhoppningsvis Village som ligger vid norrmalmstorg! sen fyller jag ju 19 på söndag morgon när jag vaknar upp hihi.. hoppas de blir en lyckad helg.

Nä nu doftar det mat och magen kurrar!

Vi hörs imorgon.. bye bye

Kommentarer
Postat av: emma

bra här med =) vill ha sol bara :p

2009-07-09 @ 19:05:54
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Nicole

Saknar dig syster!

puss puss

2009-07-10 @ 21:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0