090711

Haloooo igen bloggen!

Hade inte tänkt skriva så mycket nu bara för att jag har lite bråttom.. ska nämligen träffa tjejerna om ca 1 timma och jag har inte ens klätt på mig ännu. Hmm idag ska vi fira min B-day, men jag har ingen aning om hur hela dagen kommer gå till eller vart vi kommer gå. Alla är så himla hemliga...  det ända jag vet är att vi kommer gå till Nivå och dricka iallafall. Får väl se var det bär av efter det och innan för den delen också.

Igår hände väl inte så mycket.. favoriten kom över och vi gick ut och käkade lite bara, sen satt vi hemma hos mig och glodde lite TV och så fick jag hjälp med och noppa ögonbrynen. Favoriten är så himla snäll och duktig... TACK!

Sen efter att favoriten åkt hem sov jag efter ett par timmar, men fick ingen sömn alls inatt. Jag bara låg och kliade mig och kliade mig.. var nämligen och solade solarium häromdagen och brände mig så antar att det är de som kliar. Fruktansvärt jobbigt måste jag säga.

Hmm.. ja det finns väl inte så mycket mer och skriva just nu.. får ta och skriva ett bakis inlägg imorgon ;)

Nu måste jag börja klä på mig och sminka mig.. hörs imorgon!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0