090729

Heeej bloggen! var ett tag sen jag var här..

Idag har jag haft en mor-dotter dag i stan! väldigt väldigt mysigt. Gick av i Gamla stan och jobbade oss upp mot innerstan. Hittade två snygga toppar på H&M.

Efter några vändor i butikerna, bestämde min kära mor för att hon faktiskt ville äta kebab.. jag ba: WHAAAT?? du äta kebab? du gillar ju inte ens kebab. Men hon var bestämd så de blev en kebab med bröd på kebab house.

Medan vi gick runt i stan såg vi massor av människor från pride-festivalen! grymt sköna människor tycker jag ^^

Avslutade stan med en kaffe latté från coffe house by george, riktigt mys och sitta mitt på norrmalm och dricka kaffe en sån vacker och solig dag!

Fick skjuts hem från stan av mina kära far och blev en sväng i centrum där jag inte hittade någonting som vanligt. Suck, så himla trött på centrum. Finns ju f*n aldrig någonting längre.

Tänkte faktiskt säga också att vi nu kollat på flygpriser ner till turkland i september. ÅÅhh jag längtar så himla mycket! ska bli kul och åka ner med dessa underbara människor. Jag vet att vi kommer ha grymt j*vla kul. Flygresan går på totalt runt 1800kr. Och hotellet blir 700kr var så totalt blir det 2500kr för två veckor. Grymt billigt eller hur?

Men men.. de kommer mer info när vi närmar oss bokningsdags hihihi..

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mia

gud vad roligt! blir lite avis till och med...

2009-08-02 @ 20:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0