Summering av lör-sön =)

Hej igen!

Tänkte att jag skulle skriva hur min dag var igår, vad jag gjorde och hur den var idag. Igår började min dag med att jag vaknade runt 1.. gick upp gjorde iordning lite frukost och hoppade sen i duschen. Började med att ta fram kläderna jag skulle ha på mig och målade därefter naglarna..

Tog tyvärr inga bilder igår men min outfit bestod av ett par svarta leggings, lila långt linne, svart kort midjejacka och stövlar. Som jag matchade mina lila naglar och mitt lila armband från Angela Gotborn. Och hade guldglitter på ögonlocken som matchade mina guld smycken jag hade på mig.

När jag var klar begav jag mig upp till centrum där jag mötte Therese och Lollo och vi åkte in till stan.. väl i stan fick jag en jätte gullig överraskning, favoriten hade bokat bord på Friday's, så blev att vi åt middag där. Jag och Lollo delade på chips & salsa och till det drack jag en green apple slush. Var verkligen riktigt gott! kul och gå någonstans där man aldrig varit förut.

Efter att vi alla ätit upp och betalat notan, åkte vi in till fridhemsplan där det blev så att jag och Therese gick ensamma och tog en varsinn cider på Nivå och sen gick vi till starbar där vi mötte upp Lollo, favoriten och alex. Satt väl där ett tag och tog några öl & cider för och sen ge oss tillbaka till centralen och gå på hirschenkeller. Där vi var tills dom stängde ungefär. Var kul och kunna dansa av sig lite hehe.

Och som vanligt blev de fyllekäk på donken innan vi åkte hem.. sen åkte Lollo och Therese hem till sig och jag och favorien åkte hem till mig.

Hmm.. och ja idag var ju faktiskt min födelsedag! gjorde väl inte speciellt mycket.. åt frukost med favoriten medan telefonen ringde stup i kvarten, lite jobbigt men snällt att folk ringde från England och grattade mig. Blev och slappa lite framför tvn en stund, sen blev de och duscha och satt och pratade lite med min mamma och öppnade korten jag hade fått. Fick en liten smula pengar och massa fina kort och två stycken martini glas som jag har velat ha jätte länge. Min kära mor hade gått och köpt dom till mig så gulligt *tack*.. sen åt jag, favoriten, mamma och pappa middag blev kött med pommes och bea sås och till efterrätt blev det en jätte god frukttårta som pappa hade köpt som de stod grattis Natalie på.. sen åkte favoriten hem nu bara för ett tag sen och här sitter jag helt trött och seg.

Ska nog ta och lägga mig och glo lite tv sen sova.. blev lång dag igår kom hem fyra imorse och känner att jag behöver en tidig kväll! här kommer iallafall två bilder som jag tagit.. ENJOY =)


Några av korten jag fick! diggar hunden som fan haha


Mina fina rosa martini glas som jag fick av min kära mamma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilka söta glas Natta!:) /Ted

2009-07-14 @ 16:40:00
Postat av: Anonym

Uppdatera nu syster

2009-07-15 @ 15:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0