090303

Heeej bloggen! jag vet nu har jag varit jätte dålig på uppdatering men jag skyller på jobb och ork. Jag har verkligen inte känt någon ork för och sitta framför datorn har bara velat ligga och kolla på TV. Har jobbat hela helgen och idag gick jag hem till min systers tjejkompis Mia med Nicole, Tina, Lilla Elias och Jessie (Jessie var redan hemma hos Mia nämligen). Blev en liten fika, dock drack jag bara en mun av kaffet och en tugga av kladdkakan.. hade sån himla mensvärk och min mage så ifrån så jag satt mest och prata lite istället. Var riktigt mys och komma ut sådär!

Efter att ha pratat en massa, skrattat åt Elias och kollat runt i Mias lägenhet tog vi en vända upp till centrum för och kolla runt lite.. trodde att jag skulle hitta någonting eftersom jag inte shoppat på ett bra tag, men jag fattar verkligen inte vad det är? jag hittar ALDRIG någonting längre.. det är hopplöst? men när vi gick in på Lindex köpte jag fransväskan som jag skrivit om här i bloggen, den bruna. Kollade på den när jag var i stan med favoriten men då tyckte jag den var för kort men det var bara för att jag inte hade dragit ut remmen så mycket som man kunde. Men jag hade ändå inte tänkt ha den väskan nu.. får vänta tills man slipper ha jacka och halsduk på sig.. de blir så mycket pluffs tycker jag.

När vi var klara med allt drog vi oss hemåt och åt middag och efter de blev de en sväng till Tina för och umgås lite med henne och Elias... vi satt och kollade på Desperate Housewifes också och efter det rullade vi hem. Så nu sitter jag här hemma i sängen och kollar på TV och bloggar lite. Ska ta och kolla runt lite på nätet och se om jag kanske hittar något där jag kan beställa eftersom jag inte verkar hitta något i butik som jag verkligen vill ha.

Så nu får de här räcka för mig ikväll! Jag hör av mig imorgon bitti...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0