090305

Heeeej bloggen.. har precis käkat lite middag och kommit hem från jobbet. Jobbade tydligen idag, min syster ringde och påminde mig. Hade absolut ingen aning om att jag jobbade men men extra cash ;) just nu sitter jag och bläddrar mellan "A shot with Tila Tequila" och "Gordon's kitchen nightmares" haha kan inte rikitgt välja vilken jag vill kolla på.

Ska snart åka iväg igen med min pappa och hämta mamma.. sen blir det hem och sova för jag är så himla trött. Sov dåligt inatt och gick upp tidigt men var fortfarande trött men ville gå upp och hålla min mamma lite sällskap så. Och efter jobbet blev det bara för mycket. Så bed time för mig snart.

Nu ska jag kollade vidare på det här.. min dag har inte varit så rolig så finns inte så mycket jag kan skriva!

hörs imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0