090310

Hej bloggen!

Har varit en jobbig dag idag eller ja stressig. Började skolan klockan ett idag och hade genomgång i nästan två timmar. Pratade med massa lärare om mina betyg och vad jag måste plugga upp och så. Usch.. känns läskigt att jag faktiskt slutar skolan om 2 månader, tider har gått så himla fort.

Blev iallafall jätte glad i skolan idag för vi alla fick nämligen våra studentmössor och min är så JÄVLA snygg.. ursäkta språket ;D men det är sant.

Nu sitter jag bara och väntar på att desperate housewives ska börja, sen ska jag nog ta och lägga mig och läsa min engelskabok som jag måste läsa sen sova. Har jobbig huvuvärk och känner mig trött..

Så jag skriver mer i bloggen imorgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på sig :D

2009-03-11 @ 13:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0