090311

Hej bloggen! var ledig från skolan idag men det verkar inte vara någon bra dag för mig idag känns de som, vaknade imorse och hade halsont och nu är jag täppt i näsan och har lock för öronen. Vill verkligen inte bli sjuk nu.. har massor att göra i skolan och jobbar hela helgen och jag har inte råd att gå miste om varken skolan eller pengar.

Har suttit och proppat i mig alvedon och turkisk medicin som ja köpte när jag var där i somras, den ska hjälpa mot halsen när man har ont och så, det funkade iallafall när jag var i Turkiet och jag hade ont i halsen så jag hoppas det fungerar lika bra här hemma i Sverige!

Jaa.. vad gör jag nu ingenting speciellt faktiskt, sitter och klurar lite i "word" ska nämligen göra mina inbjudningar där till min student istället för och gå och köpa massa kort, det kostar bara onödigt med pengar. Så jag gör ihop något fint där istället. Känner mig så stressad med allt, jag har full rulle nu och få ihop allt i skolan och tiden går så himla fort idag är det liksom exakt 80 dagar kvar tills jag slutar skolan och tar studenten det är drygt liter mer än 2 månader kvar bara.

Och nu tänker jag alldeles för mycket på vad jag ska göra efter skolan? åååh suck, allt känns som ett stor jävla pussel.. inga bitar sitter ihop..

Studenten dessutom är ett stor pussel de, mössan är fixad så det är klart och behövs ej tänkas på. Men en klänning ska man hitta, ett par skor, fundera på om man ska åka flak med alla andra eller ha ett eget eftersom man typ inte får ha med sig några på flaket som alla i skolan ska åka på osv osv.. jag har sen jag var yngre bestämt exakt vilka som ska vara med och åka på mitt flak och det ska stanna så också! därmed basta hahaha.

Nej nu orkar jag inte tänka mer.. ska fortsätta pyssla i word och kolla runt på nätet och framförallt VILA!!!

Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: giulia

lägger in den nån dag under veckan !:D

2009-03-11 @ 20:34:04
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0