090312

Hej bloggen! just nu känner jag mig lite bättre.. men man känner ju sig alltid bättre på kvällen. Sitter och glor runt lite på nätet nu bara och lyssnar musik! ska strax ta och kolla på "Stockholm-Arlanda".. jobbade sist det gick och jag har länge velat se programmet, ändå sen de gick reklam om de på TV hehe. Att jobba på Arlanda har länge varit en dröm för mig så att se programmet är en självklarhet ;)

Sitter och lyssnar på lite spansk musik och reggaeton... jag lägger in en musikvideo som jag gillar efter det här inlägget.. lyssna gärna på det, det är grymt bra musik.

Se you laaater!

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg :)

Hoppas du har haft en bra dag !

Kram

2009-03-12 @ 20:27:24
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0