090313

Hej bloggen skrev ett tidigare inlägg med då grattade jag bara min pappa och favoriten så nu tänkte jag skriva ett "riktigt" inlägg.. har inte gjort så värst mycket idag men jag har skrivit inbjudningar till studenten och stoppat dom i kuvert och addreserat dom hehe så nu får ni vänta och se om just DU har fått en inbjudan ;)

Är fortfarande sjuk, snuvig och sådär men nu har jag fått lite huvuvärk så ligger i mitt rum och kollar på "The Tyra Banks show" för och vila lite.

Ikväll blir det middagen med familjen för och fira min pappa och sen kommer favoriten hit efter att ha firat med sin familj! sen blir det dessvärre jobb hela helgen.. men får se fram en emot en ledig dag i veckan då jag kan slappa lite eller ja försöka har ganska mycket i skolan nu som jag måste plugga men så är livet.

Nog för mig, hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0