090317

Godmorgon! åh vilken härlig dag det är idag.. snön är helt borta och de är frisk luft som flödar in i öppna fönstret. Hade himla konstiga drömmar inatt, drömde att jag köpte massa smycken som jag sedan ångrade att jag köpte men när jag ville lämna tillbaka dom fick jag inte det och jag vart skit sur.. jaja ni vill säkert inte höra om mina drömmar men ändå.

Vad jag ska göra idag, jo jag ska plugga lite på mitt projektarbete nu ett tag och sen förhoppningsvis träffa favoriten som vi bestämt, dock har favoriten inte hört av sig än.. kanske sover? hmm ja får väl vänta och se vill inte ringa och väcka favoriten heller..

Ja dagen är ung och har bara börjat så jag har inte mycket att skriva just nu, på återseende =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade ej mobil :(

2009-03-18 @ 14:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0