090320

Hej bloggen! var ett par dagar sen jag bloggade men jag har haft fullt upp. Det är sjukt mycket och göra just nu i skolan och jag försöker hinna med så mycket som helst för och inte hamna efter. Dom senaste dagarna har jag bara suttit och pluggat hur mycket som helst, har t.o.m. sovit borta för och ha närmare till skolan.. har börjart så himla tidigt den här veckan och har känt att jag inte orkar gå upp så tidigt på morgonen eftersom det faktiskt tar mig en hel timma och komma till skolan varje dag.. så i onsdags sov jag hemma hos Fanny (som bor 10 min från skolan) det var faktiskt jätte skönt och kunna komma till skolan på nolltid och inte behöva gå upp så himla tidigt!

På onsdagen efter skolan drog jag och Camilla med hem till Fanny.. och efter typ en timma blev vi typ så jävla hungriga så vi drog ner till kinarestaurangen precis nedanför henne för och käka lite, vi alla tog 4 små rätter men typ ingen av oss åt de friterade för de var inge gott.. haha jag måste bara skriva om lite saker som "hände" på restaurangen, det började med att vi kom in dit och fick ett bord som dom dukade fram till oss och efter bara en kort stund säger Camilla att hon vill byta till ett annat bord (bara det var pinsamt eftersom de dukat det åt oss) sen fastnade våra ögon på en gäst som satt inne i restaurangen för hon var så himla full och hon bara satt och pratade för sig själv och skrattade, eftersom jag har så dålig humor och faktiskt Fanny och Camilla också började vi alla tre asgarva åt henne för ingen anledning alls och sen utbrast jag i skratt när en av kinakvinnorna skulle släcka ett ljus.. i vanliga fall när man släcker ljus blåser man ju på ljuset för att det ska släckas eller hur? men de gjorde inte den här kvinnan utan hon tog handen och viftade med handen brevid ljuset för att det skulle släckas och det tog så himla lång tid och jag bara satt och kollade på henne det såg så himla roligt ut.. Fanny och Camilla måste ha varit helt borta för dom såg ingenting så berättade jag för dom vad jag precis sätt och dom brast ut i ett asgarv dom också och vi skrattade så mycket att jag fick ont i magen.

Iallafall så på kvällen var det bara jag som sov kvar hos Fanny och vi somnade till sex and the city boxen ganska så sent, men upp på morgonen dagen efter kom vi.. vi tog bussen till skolan och hade lektioner tills halv fyra egentligen, men fick ett samtal från jobbet om att jag jobbade på torsdagen så för mig var det bara och smita iväg tidigare från skolan för och hinna till jobbet i tid eftersom jag började fyra..

När jag väl kom till två stationer innan jobbet kom jag på att jag inte hade mitt kort till jobbet eller nycklar till skåpet så jag fick gå igenom hela Coop för och låna Stinas kort i kundtjänst och när jag väl kom upp var jag tvungen och gå till en av cheferna och be honom skära upp mitt lås med tången eftersom jag inte hade nycklar och chefen sa: Natalie det här är trdeje gången jag skär upp ditt lås! du får ta och skärpa dig.. så började han skratta åt mig.

Och inte var det bra med de, utan min otur fortsatte när jag kom hem från jobbet.. jag hade ju beställt ett par örhängen från Thailand som jag visade här på bloggen! och jag fick dom igår och när jag väl öppnade paketet föll allting bara ut, ja örhängen hade båda gått sönder i mitten, så där blev jag ännu surare.

Sedan hade jag fått ett annat paket där jag hade beställt ett armband och tror ni inte jag har otur där också? jo det var alldelles för stort så nu måste jag skicka tillbaka det så jag får ett mindre.. ja torsdagen var verkligen inte min dag.

Idag har jag faktiskt bara suttit och pluggat hela dagen.. har suttit  och arbetat med mitt projektarbete, projektrapporten och skrivit i min loggbok och nu är jag verkligen helt slut. Har suttit framför datorn och skrivit i flera timmar.. vaknade ju tidigt imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0