090321

Hej bloggen! vaknade för flera timmar sen.. har suttit och letat efter snövit och dom sju dvärgarna men har tyvärr inte hittat någon än, eller jo nu ljög jag det har jag visst men dom ligger liksom på 500 kr. Känner nästan lite grann att jag inte har dom pengarna just nu och att det inte direkt är värt?

Just nu sitter jag bara här och lallar och favoriten sitter och spelar xbox.. boooring haha.. nej men jag måste börja göra mig iordning snart! ska på bounce lite senare men vi alla ska ta bilen in och vi ska käka innan så.. jag måste hinna måla naglarna för dom ser förjävliga ut nu.

Jag har inte så mycket direkt och skriva eftersom inte så mycket har hänt eller gjorts hittills men jag tar med mig kameran ikväll så jag hör av mig senare här i bloggen och lägger upp lite bilder då om jag orkar annars gör jag det på söndag  =)

Puss på er



Kommentarer
Postat av: Maria

snygg blogg du har :)

2009-03-21 @ 16:37:13
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Anonym

puss på mig

2009-03-22 @ 13:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0