090322

Godmorgon! hoppas allt är bra med er? själv mår jag jätte bra idag.. vaknade runt 10 imorse och nu är jag jätte pigg! Igår var det en underbar och rolig kväll, jag var på bounce med tjejerna på orionteatern. FYFAN vad coolt det var alltså, dom dansade överallt.. runtomkring oss, uppe i taket, i ett nät, på väggarna, i glaskuber och mycket mer. Dom dansade så jävla bra.. jag fick värsta kicken när jag stod där med alla andra 500 pers.. dom hade dessutom så grym klädstil. Jag skulle lätt kunna tänka mig och klä mig sådär, lite street style liksom.

Hmm.. jag skrev ju igår i bloggen att jag skulle lägga upp bilder från de igår, men tyvärr så var det jätte mörkt inne i lokalen och man fick absolut inte filma eller ta kort så jag tog inga kort på dansarna men jag tog faktiskt lite roliga bilder på oss tjejer innan själva showen började så dom kommer jag givetvis lägga upp hahaha.. nu kommer vi tjejer skämmas. Och sen googlade jag faktiskt och hittade lite bilder som är från showen så vill ni se dom vet ni vad ni kan göra ;)

Hade så himla kul igår och allt så idag ska jag faktiskt ha lite tråkigt, nej men jag ska plugga lite grann. Har ganska mycket skolarbeten och göra som jag måste bli klara med. Sen när jag har pluggat lite ska jag kila upp till centrum och kolla om jag hittar något att shoppa.. behöver en ny foundation för min är helt slut..

Här är lite bilder från igår...






Ja vad sägs? ska jag blogga senare igen.. mm det gör jag.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Tina

Oh my god va snygga vi e! Ja kvällen igår va helt galet häftig!

2009-03-22 @ 11:49:58
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Anonym

you looke terrrific

2009-03-22 @ 13:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0