090325

Hellu! har inte skrivit något på två dagar nu.. men jag har verkligen inte känt för och blogga. Har haft mycket för mig på sistone men kände att det var dags och skriva lite idag iallafall. Idag har jag inte gjort så mycket, åkte iväg till skolan vid nio imorse och åkte hem runt tolv.. hade ändå inga speciella lektioner och jag hade jätte ont i magen så kände att det var lika bra. Hann köpa två disney filmer idag faktiskt. Blev Pongo och de 101 dalmatinerna & Micke och molle.. fick båda för 200-lappen, tyckte det var ganska okej..

Väl hemma var jag jätte trött, fick i mig två mackor sen la jag mig i sängen, glodde lite TV och pang bom så somnade jag. Så man kan säga att jag är nyvaken nu. Känner mig fortfarande jätte trött.. men sover jag mer kommer jag inte kunna sova inatt istället!

Ja.. såhär rolig var min dag och jag idag... skriver igen imorgon, då jag hoppas min dag är mer spännande och att jag mår bättre.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0