Aloha!

God morgon alla läsare och bloggare! Idag är det Lördag och innebär PARTY.. hehe min syster fyller år på Måndag egentligen men ska firas idag, ser verkligen fram emot en kväll med hembakad pizza, singstar och att träffa alla tjejer. Jag vaknade för ungefär 1 timma sen och inatt hade jag världens sjukaste dröm. Ja jag drömde att jag födde barn när jag var i England och haha nu är jag lite äcklig men jag bajsade på mig samtidigt alltså jag har inte skrattat så mycket i drömmen pga det lilla bruna som hände men den var ändå underbar, fick någon konstig känsla liksom...

Kollar lite på MTV just nu "Life of Ryan", det är så himla bra. Det är sjukt vilken jävla serie fanatiker jag är men I LOVE IT!

Somnade liksom till "The hills" boxen igår haha så... nej nu ska jag få i mig lite frulle, magen ropar.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där är det äääärligaste en blogg har skrivit

HAHAHAH spela roll om du bajsa i drömmen

men jävlit ärlit av dig

2009-03-07 @ 15:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0