Blev tillslut The hills...

Ja resten av kvällen efter Charterhjältar och Let's dance blev The hills, Efter att jag hade målat naglarna tog fram ena min dvd-boxen och bestämde mig för och kolla om alla avsnitt igen, väntar tills dvd-box nummer 3 kommer ut vill verkligen ha den hehe ska samla på alla boxarna hade jag tänkt. Gick verkligen inge bra på TV ikväll ändå.. och jag är dessutom inte så värst trött så! här sitter jag nu och skriver blogg och kollar på The hills samtidigt och äter lite popcorn.

Men det här blir mitt sista inlägg för ikväll.. måste ju ändå lägg mid skapligt så jag är pigg och glad imorgon för lite fest med tjejerna!

Ville skriva också att jag verkligen saknar dig, hoppas vi ses snart. Du vet vem du är ♥



Puss och Kram / Natta

Kommentarer
Postat av: ilsiii

sv: inte så fastställt men de blir väl någon fest någonstans :) va gör du i helgen då?

2009-03-07 @ 10:13:36
URL: http://ilse.blogg.se/
Postat av: Erika

Måste ta och se den där serien nån gång..

2009-03-07 @ 10:27:44
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: blessss

jag saknar dig också baby

men ibland måste ja ha grabb kväll ;) vi

ses på sönda

besos

2009-03-07 @ 15:40:52
Postat av: Mia

Åh natta jag måste få låna the hills boxarna!!! :)

2009-03-08 @ 18:51:46
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av the hills? då har du kommit helt rätt :)

2009-03-18 @ 19:17:50
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0