God morgon!!!

Heeej bloggen! vaknade för ett tag sen, vet visst var det tidigt? är liksom ledig idag från skolan och ändå gick jag upp så tidigt men jag kände att jag inte kunde sova längre jag var så pigg. Ååhh jag kollade nyss ut, usch vad mycket snö det är ute.. vafan när kommer våren egentligen? känns helt sjukt.

Just nu ligger jag bara i sängen och kollar på TV, hade velat vakna till "Vakna med the voice" men men.. kanske gör det imorgon? för då är jag också ledig och kan ju ändå inte sova längre om dagarna bara för att jag är van att gå upp till skolan. Har iallafall sovit mycket bättre inatt än vad jag har gjort de övriga dagarna. de är skönt.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på TV ;)

Over and out



Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej! Nu ligger äntligen Hello Kitty tangentbordet uppe på auktion i min blogg! Har fått hem det :) Ta en titt!

2009-03-23 @ 17:29:44
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0