Muy cansada!

Hej bloggen! känner att det är dags för mig och skriva lite.. har inte skrivit ordentligt på ett par dagar nu men jag har verkligen inte haft tid för bloggen. Jag har jobbat och pluggat, har känt att det har varit viktigare och att jag velat prioritera det. Iallfall har jag varit och jobbat några timmar på jobbet idag, var helt okej faktiskt. Och nu kollar jag bara lite på TV.

Köpte lite böcker idag på jobbet på rean, blev en coctailbok, två kak/desert böcker och en thailändsk kokbok.. blev riktigt sugen på och köpa dom. Känns som att de är något man kanske behöver senare i livet när man flyttar hemifrån (om jag nu gör det) haha...



Åååhhh.. har ni känt hur mycket varmare det har varit idag?? är våren äntligen påväg som de har sagt idag på nyheterna? jag hoppas iallafall på det, visst är snön mysig men nu är jag trött på den. Den får gärna komma tillbaka nästa vinter istället.

Imorgon ser jag fram emot en ledig dag, ska träffa favoriten har jag bestämt. Får se vad vi hittar på...

Nu är jag riktigt trött och vill bara slappa! sängen kallar...

Chao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VI SPELADE KORT :D

2009-03-18 @ 14:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0