Shopping och så..

Hej igen! blev ett sent andra inlägg ikväll.. idag har jag iallafall varit ute och shoppat lite grann. Gick upp till centrum med min syster, Tina och lilla Elias och kollade runt, hittade 2 par ur gulliga string, 2 snygga armband, en film och så köpte jag en ny foundation som jag verkligen behövde eftersom min är helt slut.

Efter att vi varit runt och kollat i typ alla butiker satte vi oss och fikade lite i vällinge hus, Nicole drack en cola, jag en fanta och Tina drack en latte med vaniljsmak om jag förstod rätt! och lilla Elias drack lite allt möjligt.. förutom hans vatten drack han cola och fanta från mig och Nicole hehe han är så himla söt! var riktigt kul och sitta och kolla på honom medan han drack och verkligen as garvade *söt unge* =)

När vi var klara i centrum begav vi oss hemåt och jag fick laga mat, blev tunnbrödsrulle.. var helt okej faktiskt! sen efter det har jag bara suttit här vid datorn och kollat på TV, sitter och kollar på wipeout just nu och chattar med favoriten på MSN..

Ska nog fortsätta prata med favoriten och kolla klart på det här programmet och kanske försöka plugga lite?

Här är bilder på mina inköp idag...





Nu skriver jag mer blogg imorgon, kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

familjen robinson är ej klassiker

punkt slut

2009-03-22 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0