Shopping...

Hej bloggen! Idag har jag varit ute och shoppat lite med min söta mamma.. köpte två par chinos från Lindex och två par coola leggings från H&M Divided. Känner mig helt slut efter att ha gått runt i varje affär uppe i centrum men det var väldigt skönt och komma ut och ta lite frisk luft.

Juste igår hände något riktigt hemskt här i närheten där jag bor, det började brinna i ett höghus på andra sidan gatan i lägenhet där en man bodde. Han hade tydligen larmat om att de brann och brandbilen skulle lägga ut en madrass som mannen skulle hoppa på från balkongen men han hade tydligen fått sån panik att han hade hoppat innan från 8e våningen.. helt sjukt, vet inte om han överlevde eller inte men har gått och tänkt på det idag.

Imorgon ska jag på tjejmiddag/singstarkväll hos min syster, hon fyller egentligen 24 på måndag men hon ville fira nu i helgen istället. Så idag måste jag fixa till mig lite, för orkar inte stressa imorgon. Så ska in i duschen strax och raka benen, måla naglarna och noppa ögonbrynen...

Så jag bloggar lite senare igen! puss


Dessa Chinos köpte jag i beige och svart...

Kommentarer
Postat av: Marie

Han överlevde inte :(.. men idag stod det i tidningen att han själv startat branden och när brandmännen skulle hjälpa han ner så vill han inte och att han missade kudden han skulle fångas i med flit.



undra ifall det är sant

2009-03-07 @ 00:10:07
URL: http://nicolasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0