Tjejmiddagen!

Hej bloggen! Idag har inte riktigt varit min dag.. blev en sen kväll igår och jag har varit hur trött som helst, har legat och sovit men nu har jag precis duschat och satt på mig pyjamas. Ja.. jag vet att det är tidigt men jag kommer somna tidigt ikväll. Jag behöver verkligen det!

Hade jätte kul på tjejmiddagen igår.. till middag blev det hemmagjord pizza och till efterrätt blev det skogsbärspaj med vaniljkräm, skit gott. Vi satt och prata väldigt mycket, lyssnade på musik, Nicole öppnade presenter och så sjöng vi singstar.. fast det lät riktigt förjävligt haha. Sist kvar hemma hos Nicole blev de jag och Melanie. Runt halv 3 gick dom ut för och röka och då fick vi trevligt besök av grannen som var lagom full.. blev mycket prat men det var väl kul eller vad säger ni Nicole och Melanie??

Vi tre gick väl och la oss vid 3 och pratade massor om minnen och så. Tillslut somnade både Melanie och Nicole och då var klockan runt 4 så ni kan väl fatta att jag är trött idag..

Här kommer lite bilder från igår! tyvärr verkade jag vara kvällens fotograf så jag var inte med på så många bilder...







Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara gärna på frågan jag har på bloggen nu ikväll, skulle vara kul med din åsikt!



http://jennifermolin.blogg.se

2009-03-08 @ 22:34:44
Postat av: Tina

Tack för bilderna, och alla dina trevliga kommentarer i bloggen. Är lite dålig på detta med att kommentera, lovar att bättra mig! Kram på dig!

2009-03-09 @ 13:17:17
URL: http://ting84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0