Vilken jobbig dag...

Hej bloggen! sorry för taskig uppdatering men jag har varit så himla trött idag. Vaknade kvart i sju imorse för och gå upp och göra mig iordning för skolan. Har ju inte varit i skolan sen typ slutet av oktober så för mig är det jävligt jobbigt och gå upp så tidigt eftersom jag vänt på dygnet.

Åkte iallafall iväg till skolan och var där till typ ett sen åkte jag direkt hem, åt lite och sov en stud innan det var dags för mig och kila iväg till jobbet.. jag hade verkligen kunnat fortsätta och sova, ville så gärna ligga kvar i min varma säng. Var så kallt och ruggigt ute när jag väl gick till jobbet. Och ja nu sitter jag här och är hur trött som helst men kände att jag ville blogga av mig lite.

Vill dessutom säga grattis igen till min underbara syster som fyller 24 år idag.. firade ju dig i lördags men idag är ju din dag egentligen! så grattis grattis, hoppas du gillade alla dina presenter du fick idag också..

Nej nu ska jag kolla på TV en liten stund sen lägga mig och knoppa! behöver komma upp imorgon också!

Hör av mig imorgon.. puss och godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0