090522

Godmorgon bloggen!

Hur mår ni? hoppas allt är bra.. idag är det iallafall fredag och jag har inte så mycket planerat. Vaknade upp för ungefär en timma sen pga att min jävla granne lyssnade på så jävla hög musik, men det var väl bra det iofs.. vill ju inte ligga och sova hela dagen precis.

Satt och tänkte lite idag, jag tar studenten om 7 dagar helt jävla sjukt. Känns så skönt att vi har fixat allting med flaket, banderollerna, studentmössa och skylt och inbjudningar ja det är massor av saker verkligen. Ser såå fram emot det. Sen har jag en hel sommar framför mig där jag kommer jobba större delen av tiden. Och tyvärr en sommar utan Turkiet =(

Men men.. kanske tar en sista minuten när jag har tagit ledigt i juli eller bara åka utomlands efter sommar månaderna.. jaja nu ska jag inte skriva om det.

Var precis inne och mailade Angela, vill ha ett nytt armband. Ska fan ta och börja samla på dom tror jag.

Såhär ser armbanden ut iallfall.. nu tror jag att jag ska kila in i köket och äta lite frulle. Skriver senare ikväll om jag hinner!

Puss puss



Har dessa två än så länge...


Och ska beställa den här nu hade jag tänkt...



Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh vilka fina armband!!! Blev helt kär i8 det gröna. Det är ju livsfarligt att få så mkt fina tips :) Fin blogg du har! Kram Kikan

2009-05-22 @ 19:02:34
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0