BILDER!

Kan ju börja från studentskivan och jobba mig framåt =)


Haha jag efter några drinkar


Hela gänget på EGO


Så jävla underbara


Jag och Veronica


Romeo, Jag, Basse, Veronica, Eddie, Fanny, Agge och Camilla


Melanie och jag shottar tequila


Mina älsklingar Lollo, Nicole och Therese


Mösspåtagning! Camilla, Veronica, Elise och Fanny


Medborgarplatsen, Eddie och Agge rätt fulla


Camilla, Jessica, Melanie och Amanda på Mias 25-års fest


Mia, födelsedagsbarnet =)


Nicole och Mia på Galways


Nicole, Frida och Sanna på dansgolvet


Har massor av bilder, men vill inte lägga upp alla!
eftersom Mias 25-års fest var det senaste som hände, vill jag tacka mina tjejer för en underbar kväll, speciellt på Galways.. jag hade skit kul. Kärlek till er, ni vet vilka ni är <3


Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

hej jamenvisst kan du göra de :) hoppas att ni hade de roligt ute senast! :)

mailar över mera bilder sen . kraam

2009-05-19 @ 19:21:23
Postat av: Mia

tack detsamma :) maila mig bilderna! puss

2009-05-20 @ 20:43:01
Postat av: Mia

[email protected] :)

2009-05-22 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0