Tillbaka efter 42 dagar, sorry!

Hej bloggen! åååh vad skönt det känns och skriva det haha =)
Känner mig jätte dålig för att jag inte har bloggat, men under senaste tiden har jag verkligen haft SJUKT jävla mycket och göra i skolan.. har legat efter väldigt ordentligen och har varit tvungen att prioritera skolan!

Men nu är jag äntligen tillbaka, kommer ha vissa dagar då jag bloggar mer och andra dagar då där det är taskig uppdatering men så får det vara tills jag tar studenten. Tar ju faktiskt studenten om exakt 10 hela dagar WOHO!!! och då har jag jobb att se fram emot, ska jobba hela sommaren förutom veckorna 27-29 för då har jag semester men vet fortfarande inte än vad jag ska göra..

Ja, hmm känns lite konstigt och skriva vet inte vart jag ska börja och sluta har hänt så mycket under tiden jag har varit "borta" har hunnit med studentskiva, planering med studentflak, födelsedagsfirande, skola, jobb och mycket mer men jag kan ju ta och slänga in lite bilder så jag har lite bättre uppdatering hihi.

Så i nästa inlägg blir det massor av bilder

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0