091006

Heeej bloggen! oj har inte bloggat sen jag var ute med favoriten coh åt middag. Men det blev som jag skrev i det förra inlägget.. vi gick och åt på favorit restaurang. En indisk restaurang som ligger vid medborgarplatsen! Var himla gott.

Var även med favoriten igår.. gick på promenad och satt och pratade om allt och inget i timmar. SÅ MYSIGT! och vädret börjar blir lika mysigt det =)

Vad har jag gjort idag då? inget alls.. varit en sväng i centrum med min mamma och lämnat in en massa paket på posten som ska skickas iväg till dom som vann mina tradera auktioner..

Sen har jag faktiskt varit lite dum och beställt lite saker från H&M som jag verkligen ville ha. Jag hade tänkt beställa dom för jätte länge sen, men av någon konstig anledning beställde jag de aldrig och sen för ungefär en vecka sen när jag skulle beställa de var de slut =( ledsen blev jag.. men sen kikade jag in på deras hemsida igår och då hade dom fått in dom sakerna igen.

Så passade på och beställa på en gång och fick dessutom lite rabatt så tjänade mer än 100 kr WOHO. Vet att jag visat bilder på dom tidigare i bloggen men slänger upp bilderna igen iallafall ;)


Lilamelerad polo tröja.. har redan en i svart och den är himla skön.


Underbar tunika som jag ADORE!


Och dessa underbara tofflor som jag ska ha på fötterna i vinter =D


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0