091010

Jag har gått och blivit som ett litet barn igen tror jag haha.. satt nämlingen och försökte komma på något som jag och favoriten kan göra imorgon.. och det första som ploppade upp i mitt huvud var: SKANSEN! jag har inte varit där på jätte länge, så länge sen att jag inte ens minns när jag var där sist.

Det är söndag imorgon och har ingen lust och bara sitta hemma och dega som idag (idag är jag väldigt seg så är ändå skönt och bara sitta hemma) men imorgon vill jag UUUT, punkt slut. Jag är lite, hmm inte trött på bio och gå ut och äta middag men det känns som att man gör det hela tiden så nu vill jag göra något nytt.

Imorgon hoppas jag på att få se massor av olika djur och självklart följer kameran med =) så jag ser till att lägga upp lite bilder sen efteråt när jag får tid hehe. Får hålla tummarna på att det inte regnar bara, skulle vara mindre roligt då..

Det var allt för nu! ha det GOTT...

Bild: Björnhannen Glok, född i Finland 2003 Foto: Karin Bernodt
Bild: Vargen Foto: Anna Yu
Bild: Oåtkomlig ekorre. Foto: Elsie Lindström
Bild: Järvhona Foto: Anders Bouvin

(Bilderna lånade från google, hopppas mina bilder som jag tar imorgon
blir lite coolare ;) om jag ENS får se dessa djur HAHA)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0