091018

Heeej bloggen! hoppas allt är bra.. jag mår iallafall rätt så bra. Häromdagen fick jag ett samtal på mobilen och det var från Guldfynd i Jakobsberg och dom ville att jag skulle komma på intervju så imorgon klockan 12 ska jag vara där och faktiskt så är jag inte sådär jätte optimistisk som jag kanske borde vara, kanske är det för att de känns lite läskigt och för att jag har blivit van och bara vara hemma!

Men samtidigt känns det som att jag borde ge det en chans, det här kanske blir en liten förändring i mitt liv och även om guldfynd kanske inte riktigt är det jag vill hålla på med är det pengar och erfarenhet iallafall.. så vi får se imorgon hur det blir! man ska inte vara allt för positiv och tro att man ska få det för man vet ju aldrig.

Jaja.. slut pratat om det nu ska jag jag berätta vad jag har gjort idag, gick upp runt 9.. käkade frukost, duschade och sen gick jag upp en sväng i centrum med min syster köpte två koftor från Ginatricot som jag kommer lägga upp i slutet av det här inlägget och efter det när min syster åkte till jobbet gick jag bara hem och slappa och det har jag gjort ända tills nu SÅÅÅ skönt! haha..

Nu ligger jag bara och kollar på TV, har lite huvudvärk så ska nog ta en alvedon och senare ikväll kommer favoriten hit! WOHOOO! var flera dagar sen vi sågs sist...

Det var allt jag orkade skriva om idag så ha det så bra!



Koftor från Ginatricot 199:-

xoxo


Kommentarer
Postat av: simone

SV: Rakkrämen från Lush kan man hitta hos lushbutiken eller www.lush.se :D

2009-10-19 @ 11:37:28
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0