091026

Halloj! idag har varit en riktig soft dag har inte gjort något speciellt.. eller jo jag har ju faktiskt klippt mig hehe, bara topparna dock. Folk tjatade så himlans mycket och jag kände väl själv att topparna behövdes klippa så min underbara mamma gjorde det idag när hon var ledig från jobbet.

Folk lär ju säga att det inte syns men topparna ser mycket bättre ut än vad dom gjorde innan och jag är STOLT som har så långt och tjockt hår.. mitt hår är faktiskt något jag avgudar och stolt visar upp hehe (när det är utsläppt och fixat).

Fick ett trevligt paket i brevlådan idag också eller ja snarare av brevbäraren som ringde på dörren, fick min efterlängtade bok av Sophie Kinsella "En shopaholic säger ja" som varit så svår och få tag i och för och vara i begagnat skick så var den ursäkta men i JÄVLIGT bra skick. Såg inte ens ut som om någon hade läst en sida av boken så grymt glad att den kom =)

Och under dagen fick jag en plötslig idé! i min byrå så har jag en hel låda fylld med cd-skivor och eftersom jag inte direkt lyssnar på cd-skivor längre nu när jag lyssnar på all musik på datorn (som jag gjort nu i flera år) så tyckte jag att de bara tog upp en massa onödig plats i byrån och samtidigt kände jag att jag absolut inte ville göra mig av med dom så jag kom på bästa idén ever, det var att köpa en cd-förvarings pärm och lägga ner endast skivorna där och skippa alla fodral så jag kilade upp till kjell&company och köpte en pärm där det fick plats 120 cd-skivor och nu får det plats mycket mycket mer i den lådan hehe..

Juste.. bloggade aldrig igår! hade satt upp som ett "mål" för dagen att jag skulle skriva hur skansen var och lägga upp alla bilder jag och favoriten tog men gjorde aldrig det och nu känner jag ingen direkt ork till att göra de heller så jag lägger upp lite bilder imorgon och skriver lite mer om den dagen då iställer.

För nu känns det bara som att jag hoppar från det ena till det andra! och härmed får det här blogg inlägget vara slut för nu ska jag glo TV tills jag somnar, har försökt börja ändra på mina vanor och det är att lägga mig tidigt och gå upp tidigt dvs somna innan 24:00 och vakna senast 10:00 så ja...

Äsch... där sätter jag punkt. Hörs imorgon!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Klara- ung&gravid

Du menar bilden? Ingen aning haha, tog en random bild på godis bara;)

2009-10-29 @ 23:40:41
URL: http://mammaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0