091031

Heeej bloggen! var några dagar sen jag bloggade.. igår firade jag och mina vänner halloween hemma hos favoriten och det var skit kul. Jag var utklädd till, ja en fe av något slag haha.. hade iallafall vingar, ett fespö och ett slags hårband, tyckte det var lite sött hihi!

Ville inte vara jätte utklädd, men lockade håret så såg kanske lite annorlunda ut än vad jag brukar.. och det var kul att alla var utklädda, helt enkelt en toppen kväll =D

Slutade iallafall med att jag och favoriten somnade hos mig och vi låg typ i sängen halva dagen idag sen följde jag favoriten en bit till bussen och sen gick jag typ i princip hem och åt och började packa eftersom jag åker bort på måndag och vill få klart det mesta idag så kan spendera tid med favoriten imorgon inann jag åker..

Ska bli så SJUKT skönt och åka bort! bara längtar typ..

Nej ville bara blogga lite grann.. nu ska jag kolla klart på "tre systrar och en mamma" och sen packa lite till sen sooova.. för imorgon har jag en lång dag framför mig ;) hahaha

Bloggar imorgon en sista gång innan jag åker!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0