Kryssningen!

Heeej bloggen! kom hem från kryssningen till Åbo idag.. och FYFAN vad kul jag hade =D det var helt klart den bästa kryssningen ever.

Hände mycket på båten, favoriten tappade bort vår dörrnyckel på fyllan, blev tjaffs pga att en kille kastade bordet i väggen där jag satt och han kastade även hela min öl (som favoriten inte accepterade! du är bäst, de vet du) och sist men inte minst så blev en av killarna utslängd från båten och fick stanna kvar i Finland och ta nästa båt hem. ILLA!!! haha riktig "ungdoms" kryssning. Precis som det ska vara!

Och självklart drack man för mycket. Mådde inte alls bra imorse eller ja i eftermiddags, vi somnade ju ungefär 7 imorse och gick upp runt 2..

Jag vill bara tacka alla underbara människor som hängde med på kryssningen, ni gjorde det hela! LOVE YOU GUYS!!!

Men nu är jag så jävla trött så tänkte bara kolla klart på programmet "Inlåst" sen sova.

Men här kommer lite bilder från kryssningen...



Underbart jävla gäng! (fast vissa fattas haha, undra varför?)



Hahaha

Resten av bilderna är hemliga.. ;) bloggar imorgon!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0