Titta vad jag hittade för cool!

Heej bloggen! igår innan jag kollade på "Stockholm Arlanda" var jag inne på deras hemsida och hittade något ybercoolt haha tycker jag iallafall ;) man kan nämligen hitta och följa flygningar. Så är man nyfiken på vilket plan som precis passerade i luften eller ja ovanför ditt hus? jo då kan man kolla upp det.

LFV har nämlingen skapat ett program som heter "Webtrak" där man kan hitta information om flyplan som flyger till och från Arlanda och även Bromma flygplats!

Så känner du någon som är ute och reser och vet vilket flygnummer personen har och vart den åker ifrån kan du lätt spåra det genom "Webtrak" hihihi COOLT! jag är helt fascinerad.

Klicka på den här länken så kommer du direkt till "Webtrak sidan"...

http://arn.webtrak-lochard.com/template/index.html



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0