090908

Heeej bloggen!
Har inte bloggat nu på ett bra tag, men idag var jag tvungen att skriva lite..
Inatt hade jag nog världens underbaraste dröm, jag drömde att "Lauren Conrad" vad min bästa vän och att hon var hemma hos mig här i Sverige. Hon gav mig en massa kläder och väskor så att jag skulle kunna klä mig precis som henne.. och dessutom erbjöd hon mig en resa tillbaka med henne till L.A. för och shoppa och träffa alla hennes vänner där borta.

Åååhh.. så tråkigt att det bara var en dröm. "Lauren Conrad" är min största idol, jag ser upp till henne. Hon har grym stil, otroligt snäll personlighet och bjuder verkligen på sig själv.

Buhu jag hade verkligen lust och gråta imorse när jag insåg att det bara var en dröm, den var för bra för och vara sann!

Är som besatt av henne just nu, kollar klipp av henne på youtube, läser hennes bok "L.A. Candy" och kollar om alla The Hills avsnitt + att jag har för beställt The Hills säsong 3 som släpps i decmeber månad.

Låter nog som världens töntigaste fjortis eller något just nu, men alla har drömmar.

Här är en otroligt snygg bild på modemedvetna Lauren Conrad...



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0