090913

Nej nu tänkte jag skriva lite om igår. Jag bjöd nämligen över favoriten på en 3 rätters middag som bestod av förrätt, Huvudrätt och efterrätt.

Till förrätt blev det: toast, med hackad tomat i tärnor med olja och fetaost. (snott från kära Jessica) till Huvudrätt blev det flygande Jakob och till efterrätt blev det blåbärsefterett som bestod av: vaniljkesella, handplockade blåbär, naturell yoghurt, mango och rostade nötter. Var riktigt gott!

Hoppas favoriten tyckte det också!

Blev faktiskt väldigt förvånad, trodde inte jag kunde laga så god mat. Men jag kanske inte är så dålig ändå =)

Nu sitter jag och kollar på "kändisdjungeln", ska nog bara ta det lugnt idag. Gick och la mig 2 imorse och vaknade upp vid halv 5 när mina föräldrar kom hem. Och somnade sen om för och vakna vid halv 8 när dom gick upp. *Suck*

Men ska bara ta det lugnt idag, ska umgås med dom eftersom jag inte sett dom på 2 veckor och sen blir det nog en tidigt kväll för mig eftersom jag sovit så pass dåligt inatt.

Näe.. nu ska jag fortsätta och glo TV. Här kommer lite bilder på maten igår, spana gärna in dom ;)

Och juste fick en supersöt surprise igår också hihi.


Förrätten som bestod av: toast, hackade tomater med olivolja
och fetaost.


Huvudrätten som var Flygande Jakob.


Efterrätten som bestod av: Vaniljkesella, handplockade blåbär,
naturell yoghurt, mango och rostade nötter.


Och till sist, här är blommorna jag fick av favoriten. TACK!!!
I LOVE THEM MUCHO.



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0