090916

Heeej bloggen! har precis kommit hem från en fotbehandling.
Måste säga att jag var grymt tveksam till att gå och få fotbehandling.. tycker det är lite jobbigt när någon människa sitter och pillar på ens fötter men jag måste säga att jag hade fel. Det var oerhört skönt! kunde nästan ha somnat i den där mjuka stolen.

Fick först sitta med fotbad i ungefär 10 min, sen klippte hon tånaglarna och slipade allt och fixade det fint och mjukt. Tror inte mina fötter har varit såhär lena och fina på länge haha. Tycker fötterna blir så slitna när man jobbar! inte för att jag jobbar nu, men ni förstår :P

Och hon som satt och pillade med mina fötter var jätte trevlig. Satt och pratade om Turkiet! hon ska tydligen dit nu på lördag så kände för och ge henne lite tips! eller ja, hon ville ha tips. Och eftersom jag ändå är "lite" av en expert på Turkiet och Alanya skrev jag ner massa tips på en bit papper åt henne. Hoppas hon tycker Turkiet är bra. Jag sa det till henne att antingen ÄLSKAR man Turkiet eller så HATAR man det. Jag tycker det är så iallafall!

Jaha.. vad ska man göra nu då? är lite smått hungrig så ska nog ta en macka eller något och sätta mig och glo TV som jag är bäst på haha.

Vi hörs imorgon eller något...

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0