090922

Heeej bloggen! har precis kommit hem från polisen i solna, var där och fixa nytt pass och FYFAN vad ful jag blev haha.

Jag tog en nummer lapp pch vips så var det min tur.. jag gick fram och sa:

Jag: åh det här är helt nytt för mig, bara så du vet är jag jätte petig på hur fotot ser ut!
Killen bakom disken: Det behöver du ändå inte vara för det är jag som bestämmer bilden.
Jag: Suck..
Killen bakom disken: Ställ dig framför den vita väggen kolla rakt fram och le.
Jag: Ojj.. men längden är fel jag är 167 cm lång nu (har växt 2 cm hahaha)
Killen bakom disken: Okej då ändrar jag det.

Tillslut fick jag se hur hela passet skulle se ut och det blev riktigt riktigt fult buhu.. aja får väl ha det i 5 år sen skaffa nytt. man reser ju ändå inte så himla ofta, tyvärr..

Aja nu ska jag inte sitta här och klaga.

Nu ska jag sysselsätta mig framför datorn och läsa lite bloggar.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0