090924

Heeej bloggen! sitter och inväntar favoriten. Ska ta och äta något tillsammans uppe i centrum innan bion. Tror jag ska prova på något nytt, nämligen thai mat. Känner mig lite sugen på asiat mat men inget som är friterat. Får så ont i magen utav det!

Haha här sitter jag och bloggar om mat, kanske för att jag är hungrig? =)

Hämtade ut mitt pass idag också, min pappa var så snäll som skjutsade mig. Upplevde en "Kenza" sak imorse. Hade fått ett sms från -polisen- och jag trodde också jag hade gjort något dumt men så var det ju inte. Dom ville bara meddela om att mitt pass var klart. Gick skit fort 2 dagar bara.

SKIT FULT men men...

Vill passa på och säga grattis till Stina-lee som har fått sin lilla flicka "Mayia". Inte för att hon läser min blogg haha men till er andra som kanske inte vet om det ännu.



Juste och jag vann två disney filmer igår på Tradera, nämligen Oliver & Gänget och Peter Pan.
Nu börjar min samling närma sig en full kollektion av filmerna WOHO.. skriver ett nästa inlägg och visar upp alla jag har nu, bara för skojs skull.

Det var väl allt från mig.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0