090925

Heeej hopp! imorgon blir det party party och jag köpte min party outfit idag. Är riktigt nöjd.. hoppas bara det blir lika snyggt som det ser ut i huvudet på mig haha.

Tänkte visa er plaggen och förhoppningsvis kan jag lägga upp en bild på hela min outfit på söndag!

Vissa saker fanns på internet det andra fotar jag med min kamera ;)

Vad tycks???



Påfågel tunika från H&M 249:-

Glansiga leggings H&M 149:-


Rosett diadem från H&M 29:50:-


Och sen tänkte jag ha mina nya ankelboots som jag köpte i stan förra veckan. Som sagt så lägger jag upp en bild på hela min outfit på söndag!

xoxo



Kommentarer
Postat av: giulia

snygg tunika !!:D

2009-09-27 @ 19:26:58
URL: http://disilvestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0