090928

Heeej bloggen! hoppas allt är super med er. Själv mår jag riktigt fin fint =) har precis ätit en liten god äppelpaj med kall vaniljsås som jag och mamma bakat, fört över lite pengar till min pops och fixat ihop kläderna som inte passade som kom från H&M idag som ska skickas tillbaka. För den måste lämnas imorgon!

Eftersom jag ska på kryssning på onsdag och inte har tid och lämna den då.. jajamen ska på kryssning en 24 timmars bara men det ska bli jävligt skoj. Sköna människor som ska med och väldigt väldigt länge sen jag var på kryssning, har iofs bara åkt kryssning 1 gång haha men ändå.

Vi åker till Åbo på onsdag kväll ungefär och kommer hem på torsdag eftermiddag tror jag..

Hmm... juste skrev att jag skulle lägga upp en bild på min outfit som jag hade i lördags men så blev det tyvärr inte, kvällen blev inte helt riktigt som jag hade trott och därför blev det dryga 2 ganska så dåliga bilder på annat haha.

Jag får ta och bli bättre nästa gång!

Ja och vad gör jag nu då? jo jag sitter och kollar på kanalen travel&living som jag har blivit helt besatt av. På morgonen när jag vaknar är det den ända kanalen som har bra program på och samma sak på kvällen. Har börjat följa John, kate and 8 och small people big world. Jag bara älskar dom.

Så just nu sitter jag och kollar på John, kate and 8... och kommer nog sitta här tills ungefär 1-2 när de slutar.

Det är väl allt för idag.. tänkte bara slänga upp lite bilder på det jag beställt från H&M idag och lite saker jag köpte när jag var i centrum idag.

xoxo


Jackan för 398:-


Polotröja 198:-


Cardigan 198:-


Tubhalsduk 129:-
(fast min var typ i beige, men den var slut på hemsidan så fick ta den här bilden)




Köpte även 2 öl glas från "Kosta boda" på rea för 69:-/styck

(De ingår i en liten serie)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket:)

Jo hon växer nu, hon går redan på gymnasiet:)

Hur hittade du min blogg?



kram

2009-09-29 @ 21:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0