Filmen "Prinsessa"...

Heeej bloggen! var på bio ikväll med favoriten och såg filmen "Prinsessa", den var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Tyckte verkligen om handlingen i filmen och kan sätta mig i huvudrollens karaktär. Kan förstå precis vad hon känner! för så känner jag själv ibland. Ni förstår vad jag menar om ni själva sett/ser filmen.

Så gå verkligen och se den här filmen!

Innan bion gick vi och åt, blev sushi och någon typ maträtt med nudlar, biff och grönsaker var jätte gott *MUMS*.. ville prova på något nytt och det blev det ju också ;)

Och hann svänga in på H&M och köpa ett urgulligt hårband eller ja ett diadem och lika gulliga hårspännen! Ska kolla om jag hittar bild på dom på hemsidan för känner inte att jag orkar fota dom just nu. Annars lägger jag bara upp bilderna imorgon.

Nej nu börjar ögonen bli lite svaga så tänkte lägga mig och glo tv och messa lite, eftersom favoriten inte sov över idag...

Så vi hörs imorgon!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0