Party ikväll!

God förmiddag bloggen! jajamen det stämmer, ikväll blir det lite party. Min och min systers tjejkompis fyller år och ska firas. Kommer bli riktigt kul.. men känns som att jag har hur mycket som helst och göra innan jag ska iväg, ska till min syster och äta lite käk innan vi går till partyt också.

Blir inte så mycket dricka dock för min del, känner ingen större lust och komma hem bakis och må dåligt dagen efter.. blir några cider bara som man inte ens blir full på *PERFEKT* för mig =) man måste ju ändå vara en i gänget och inte sitta där och vara värsta torrisen hahaha..

Nej jag ska nog kolla klart på "The hills" nu som är på och sen blir det och hoppa in i duschen och fräscha till sig lite och förhoppningsvis börja fixa sig efter det. Är lite nyfiken på hur hela min outfit kommer se ut :P

Jaja... ni får se bilder imorgon eller något, kameran slänger jag ner i väskan.

Ha en underbar lördag!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Missbella

Hej! Nu har jag svarat på din fråga på bloggen. Vet inte om jag var pedagogisk i min förklaring, om inte så maila mig:)

Kram

Melodi/Missbella.se

2009-09-26 @ 15:29:05
URL: http://missbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0