Passet..

Suck och stön!!!
Kollade nyss mitt pass och det går ut den 3e maj 2010, det innebär att jag måste skaffa nytt inför resan till Lanzarote eftersom passet tydligen måste gälla i 6 månader efter resa och eftersom vi åker den 2a november 2009 så hinner dom 6 månaderna ha passerat med en jävla dag. SÅ TYPISKT!

Faaan också! nu måste jag lägga pengar på det också.. är riktigt irriterad nu. Men finns inget jag kan göra än och åka till polisen och skaffa ett nytt nu i veckan som kommer. *Stackars mig*




=(


Kommentarer
Postat av: bumbum

Tjooohooo nattis pattis

Nu har jag äntligen införskaffat mig en Iphone..yeah yeah. Tänkte bara skryta lite

puss till dig

2009-09-20 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0