RÖSTA PÅ MIG!!!

Heeej alla underbara läsare!
Tänkte skriva att jag är med i en "Malaco" tävling, där min godispåse kan bli den vinnande påsen och komma ut i butik. Men nu måste jag ragga lite röster ;)

Min Malaco påse heter, Delicious och innehåller godisbitar i smakerna: Lakrits, Jordgubb, Citron, krusbär och Svartavinbär. *Mums* vad gott eller hur!

För och rösta på min godispåse och så att jag vinner gå in på: 
http://dinpase.se/#/alla-passar/page=0&s=Delicious/10586 och RÖSTA (:

xoxo


Vore jätte gulligt om ni röstade på mig! vem vet, man vinner ju ett antal kg godis ifall just "sin" påse vinner och skulle jag vinna kanske jag bjuder lite eller MYCKET ;)

Så passa på och rösta innan vecka 44...

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0