YESTERDAY!

Hallååå bloggen! igår startade dagen med att jag och favoriten åkte in till stan för och shoppa lite. Började med att kolla in skor, favoriten hittade ett par på en gång men för mig tog det lite längre (eller snarare MYCKET längre!) haha.. efter typ en timma i samma skoaffär hittade jag ett par stövlar som jag kan ha i vinter eftersom det är de ända skor jag använder då sen hittade jag ett par skit snygga ankel boots.

Efter vi stått i kassan för och betala skorna gick vi vidare till Ginatricot där jag hitta en skit söt jacka som jag hade tänkt och ha i vinter. Köpte även en kofta på H&M och 2 par söta örhängen från "Antikt, gammalt och nytt" underbar affär som absolut måste besökas, dom har verkligen jätte fina smycken både billiga och jätte dyra.

Bilder på allt kommer senare i inlägget =)

Ja efter ett par timmar i stan var vi skit hungriga och begav oss till "Tudor Arms" en Engelsk pub/restaurang som ligger på grevgatan nära östermalmstorg för och äta lite. Blev minute steak with chips bearnaisesås and a mixed salad, var vekligen grymt gott och värt pengarna. Och till efterrätt åt jag French chocolate cake with vanilla ice cream *MUMS*..

Favoriten fick ett samtal från en kompis till oss som undrade om vi ville hänga med till "All out dubstep" på fabriken och vi tackade ja, så det var bara och skynda sig hem och byta om och fixa till sminket för och hinna med tuben in till stadshagen.

Blev lite chockad först när jag kom in för jag hade ingen aning om vad "dubstep" musik var för något. Men det var riktigt cool musik, lite åt techno hållet fast ändå inte hehe.. kan försöka hitta ett videoklipp därifrån så kan ni få lyssna själva!

Kvällen slutade iallafall med att jag och favoriten gick hem någon gång efter 2 och kom hem runt 3 och sooov hur lääänge som helst idag. Och ja.. nu sitter jag här och är hur seg som helst.

Nja.. det får nog vara allt för idag tror jag. Här kommer lite bilder som avslutning på det här inlägget. Ha det så gött så länge ;)



Dom hade kvar få av samma stövlar som jag köpte förra året som jag
verkligen älskar, dom är så bekväma och mjuka!


Ankelbootsen som jag köpte *ADORE*


Jackan som absolut inte visar sitt "hela" på den här bilden. Gick inte
och få en bra bild av jackan med kameran men det är super snygg
och lite annorlunda. Knyts som en rosett längst fram på jackan och
inuti fickorna är det fleece material som kommer bli jätte skönt i
vinter och resten av insidan är fleece emellan men siden i guld ovanpå
som gör den otroligt snygg!

Hmm.. örhängena blev inge bra på kameran heller men det var ett par pärlärhängen i cremefärg och ett par fyrkantinga guldörhängen med silver strass inuti jätte söta. Och koftan var likadant där, den blev konstig på bild men men.. nu ska jag kolla TV så måste kila!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Natta!



GRYMT SNYGG JACKA! :) vart köpte du ? :$

2009-09-20 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0