100212

Heeej bloggish!

Sitter och väntar på att muttorna ska komma till vällingby.. ska sätta oss och fika ett tag och snacka massor! som vanligt ;) vill träffa dom några timmar för vet inte om jag hinner träffa dom imorgon, beror på hur dagen ser ut imorgon. Ska ju åka ner till norrköping med familjen och hälsa på min pappas mormor som fyller 98 år!!! och åker dit tidigt imorgon bitti och vet ännu ej riktigt när vi beger oss hem.

Oj det här blir ett väldigt snabbt inlägg, muttorna messade just att dom är i vällingby om 5 min så måste börja rulla...

Ville visa här på bloggen vad jag vunnit på tradera som jag är så HIMLA glad och nöjd över så jag får blogga mer imorgon =) hehe puss på er



3 ljusfat =)

och...



2 kuddfodral =)

Over and OOOUUUTTT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0