14 dagar kvar..

Tjohej! hoppas livet rullar på för er få som läser min blogg ;)

Idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag beger mig av till England med min underbara mamma. För varje vecka som går, ser jag mer och mer fram emot det. Fast just nu känns det ändå inte som att jag ska åka. Men känslorna kommer väl ifatt mig så småningom...

Kommer mest ta det lugnt när jag är där, åker inte dit för och shoppa eller så men kanske blir något som åker med hem i resväskan, det vet man aldrig.

Längtar mest efter och träffa mina systrar och deras barn, har inte träffat dom på över 1 år nu.

Hoppas dom längtar lika mycket efter mig hehe.

Det var nog allt för ikväll.. skriver ett inlägg imorgon.

KRAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0