16/1-10

Yo Fakkahs!!!

Hoppas ni har haft några lika underbara dagar som jag.. just nu känns det fan som jag är världens lyckligaste person. Har återfunnit underbara människor i mitt liv och det kan fan inte bli bättre. Tack för att ni finns tjejer <3 (ni vet vilka ni två är)..

Har spenderat senaste dagarna med mina vänner och haft skit skoj och mysigt! blev en lugn kväll hemma hos favoriten i fredags med lite snack, middag och TV och i lördags åkte vi hem till tjejerna och åt Taco middag, spelade kort och kollade på den brittiska filmen "Lock stock and two smoking barrels". Om ni inte sett den men gillar engelska filmer så se den ;)



Självklart blev det en oerhört lång kväll så vi vaknade runt 15 tiden och då käkade vi lite frulle, satt vid datorn och sen spelade vi lite kort innan jag skulle bege mig hem, tjejerna till stallet och favoriten till en kompis.

Nu när jag väl kom hem, åt jag middag.. blev hemma gjord hamburgare med sallad sen satte jag på två tvättmaskiner med kläder som behövdes tvättas och tog sen en lång dusch och ja, nu sitter jag här :D

Ska ta och försöka sova innan kl 2 :P iallafall (vänt på dygnet), ska nämligen upp tidigt imorgon och bli klippt av mamma sen kila upp till centrum och byta storlek på en BH jag nyligen köpt som jag tog fel på...! *Suck*

Så ja, det var allt jag hade och skriva idag. Hörs tomorrows :)

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0