2010/01/02

Heeej bloggen och läsare!

Hoppas ni hade en underbar nyårsafton. Det måste jag säga att jag hade iallfall =)
Dagen började med att jag och min syster mötte upp Jessica och Thomas och fick skjuts av deras snälla far hem till Annika (deras syster) där vi välkomnades med lite skumpa och gott sällskap.

Vi sjöng lite singstar, umgicks och åt VÄLDIGT god mat! till förrätt fick vi räksallad med avokado och jag var den enda som var virgin tror jag ;) (haha hade aldrig provat avokado innan men det var super gott). Till huvudrätt fick vi oxfilé med potatismos med palsternacka och västerbottenost med rödvinssås och till efterrätt fick vi saffran glass med hallonsås *MUMS*.

Så tack Annika, Tina och Kattis för den goooda maten..

Fick lite panik efter middagen då jag skulle bege mig vidare och behövde en taxi, så fick tag på en taxi och bums var den där, hann inte ens gå på toa hehe. Snabbt for jag iväg mot favoriten och våra vänner och blev så jäkla glad när jag såg alla.

Hade en otrolig kväll med alla killar och tjejer! fyverkerierna var väl kanske "kvällens" största skämt. Hahaha ni som känner mig och vet hur jag garvar skulle varit där. Killarna bestämde sig för att rikta raketerna emot människorna istället för bort från människorna, fråga mig inte varför!. Och där stod jag med mina hala stövlar och plötsligt vänder jag mig om och ser en raket sikta mot mig och när jag vänder mig fram ser jag samma sak.. skoja inte att jag fick panik och skulle försöka springa därifrån men istället ramlar jag ner pladask i marken och visar rumpan för alla som står framför mig.. d.v.s. ALLA KILLAR!

Hur pinsamt var inte det liksom??? usch vad jag skämdes.. men fick höra en härlig kommentar "äsch natta, det är något vi kommer minnas till nästa nyår". Jovisst! det är sant och då kommer jag nog garva ännu mer än vad jag gjorde när jag låg där på marken och blev helt dygnsur.

Min natt slutade runt halv 6 på morgonen.. och jag och favoriten tog första bussen hem och kom hem till mig vid halv 7. Sen sov vi till ca 16 dagen efter och åt bara sen gick vi i princip och la oss igen. Mådde så himla illa! Men vafan ska man ha kul, då ska man ha REJÄLT kul och de hade jag.

Så tack alla underbara människor för en underbar nyårsafton, ME LOVE YOU ALL LONGTIME <3

Tyvärr blev det inte så värst många bilder, tror inte jag fick någon på mig själv tyvärr. Men kan lägga upp lite bilder som jag själv tog på alla andra imorgon! har ingen större lust och överföra allt från kameran till datorn nu.

P.S. skrev på nyårsafton när jag bloggade att jag skulle blogga dagen efter, sorry om det var någon som gick in och läste min blogg och blev besviken på att jag ej skrivit ett inlägg men som sagt jag var BAKIS!

Puss på er :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0